W poszukiwaniu sposobu na życie i spędzanie miło wolnego czasu, zapraszam do mojego świata
Kategorie: Wszystkie | Decoupage | Inne... | Moja kuchania | Moje szycie | Mój dom | Mój haft krzyżykowy | Mój ogród
RSS

Mój haft krzyżykowy

środa, 27 stycznia 2010
Haftuje i haftuje i konca nie widac.Zaparlam sie ze w tym miesiacu skoncze ten obraz.Na razie jestem na dobrej drodze.Ciekawa jestem czy sie wyrobie.XXX codziennie po kilka godzi.Chce zabrac sie juz za inne prace.W lutym czeka mnie generalny remont mojej kuchni.Juz nie moge sie doczekac kiedy to bedzie.Meble juz mam prawie gotowe.Teraz musze czekac aby sie troche ocieplilo bo wymiana okna w ten mroz to strach pomyslec.Mam nadzieje ze ta moja kuchnia wyjdzie tak jak sobie ja wymarzylam.Oczywiscie na tym etapie mam troche obawy co do efektu koncowego. IMG_3626 IMG_3628 IMG_3626 Bardzo prosze o doping w xxx bo jest mi baaardzo potrzebny.Pozdrawiam bardzo zimowo.
niedziela, 10 stycznia 2010
W mojej domowej galerii zawieruszyly sie jeszcze dwa obrazy.Teraz to juz beda chyba wszystkie.Kilka czeka jeszcze na oprawe.Mam nadzieje ze wkrotce beda juz wisiec na scianach.Mam kilka wzorow ktore na pewno jeszcze w tym roku powstana.Na razie cala swoja uwage poswiecam MB.Odstawilam wszelkie inne robotki i pilnie xxx.Juz chyba widac lekkie postepy.Cicho sobie mysle ze moze do konca stycznia uda mi sie wykonczyc.Ciagnie mnie jednak juz cos calkiem innego.I jak to wszystko pogodzic. IMG_3558 IMG_3561 IMG_3568 IMG_3569 IMG_3571 IMG_3577
wtorek, 05 stycznia 2010
Powoli ale skutecznie xxx na obrazie MB przybywa.XXX ten obraz cwicze silna wole.Wiem jak bedzie wygladal po skonczeniu i tylko to budzi we mnie zapal.Udalo mi sie juz zahaftowac dolna czesc.Mam nadzieje ze juz cos widac tych postepow. IMG_3526 IMG_3527 Tutaj kolejne z moich prac sprzed kilku lat.Bylam wtedy zauroczona obrazami wielkich mistrzow.Oba wyhaftowane sa sciegiem gobelinowym welna. IMG_3547 IMG_3550 IMG_3551 IMG_3553 Pozdrawiam wszystkich bardzo zimowo i cieplutko.Teraz uciekam do moich xxx.
sobota, 02 stycznia 2010
W Nowy Rok weszlam z nowymi planami i postanowieniami.Jest ich wiele.Mam nadzieje ze choc kilka doczeka sie finalu.Kilka rozpoczetych prac lezy i wola mnie.Siedze wiec teraz pilnie nad jedna z nich i dziubie xxx.Mam nadzieje ze nerwy mi nie puszcza.Haftowanie metalizowanymi nicmi to wyzwanie dla bardzo spokojnych .Nici sie rozdwajaja i szybko zrywaja.Tyle przybylo przez ostatnie kilka dni. IMG_3519 Na swoim koncie mam juz kilka haftow z postacia Matki Boskiej.Moja mala galeria powoli sie rozrasta.Wyhaftowane sa welna i sciegiem gobelinowym oraz mulina i xxx. IMG_3518 IMG_3511 IMG_3510 IMG_3498 IMG_3495 IMG_3504 IMG_3500 W Nowym Roku zycze wszystkim wszystkiego co dobre.Spelnienia marzen i spokoju.
niedziela, 27 grudnia 2009
Swieta minely i jakos trzeba sie czyms zajac.Naleze do tych osob ktore dlugo nie potrafia siedziec i nic nie robic.Jakos nie wypada zabierac sie za jakas grubsza robote.Na szczescie mam zaleglosci w xx i to dosyc spore.Na pierwszy rzut pojdzie MB Ostrobramska.Zabieram sie do niej juz kilkanascie miesiecy.Teraz jednak to juz nie przelewki.Do konca marca musi byc gotowa.Casu wiec nie mam zbyt wiele.Wierze jednak ze mi sie uda.Juz jakis czas temu xxx ta sama MB.Teraz powinno pojsc lepiej. IMG_3461 IMG_3472 Skoro juz jestem przy xxx to jeszcze wkleilam mojego Bibliotekarza.Jemu to juz na prawde duzo nie brakuje.Troche czsu i mojej silnej woli i moze wedrowac do oprawy. IMG_3474 IMG_3475 Dzisiejszy wieczor spedze na pilnym haftowaniu MB.Moze za kilka dni bede mogla pochwalic sie pokaznymi postepami. Pozdrawiam wszystkich hafcikowo.
wtorek, 20 października 2009
Od dzisiaj bedzie u mnie Swiatecznie.Sezon rozpoczelam malutkimi hafcikami na ozdoby choinkowe.Sa mnini ale bardzo pracochlonne.Udalo mi sie juz xxx cztery sztuki. Zostaly jeszcze dwie.Teraz musze pomyslec jak je pozszywac aby nabraly ladnego ksztaltu.Do calosci bedzie jeszcze kilka innych elementow.Wszystko w tonacji bieli i blekitu.Mam nadzieje ze wystarczy mi cierpliwosci.Oczywiscie to dopiero poczatki.Wlasnie sie rozkrecam glowe mam pelna nowych pomyslow.Mam nadzieje ze ze wszystkim dam rade do swiat. Obraz 090 Obraz 089 Obraz 088 Obraz 087 Obraz 086 Ta slodka sukieneczka to efekt mojego szperactwa.Ostatnio nie moglam sobie odmowic przyjemnosci kupienia tego cacka.Zawsze sobie marzylam ze jak bede miala coreczke to bedzie nosila takie sukienusie.Mam jednak trzech synkow wiec marzenia diabli wzieli.Na szczescie mam malutka siostrzenice ktora nosi sukieneczki.Bedzie jednak musiala troszke poczekac az Agatka urosnie. Obraz 054 Obraz 052 Lilie i roze to jeden z moich pierwszych tak duzych obrazow haftowanych xxx.Mimo ze mam go juz kilka ladnych lat nigdy mi sie nie znudzil.Jego miejsce jest na scianie w mojej sypialni. Obraz 026 Obraz 020
piątek, 16 października 2009
Jak co roku o tej porze moja domowa suszarnia kwietow chwastow i ziol pracuje pelna para.Juz prawie wszystko nadaje sie do bukietow.W przyszlym tygodniu zabieram sie ostro za wianki i kompozycje.Mam kilka nowych pomyslow.Juz sama jestem ciekawa jak to mi wyjdzie.Przeraza mnie tylko ten balagan .Ale co tam najwazniejszy jest efekt koncowy.Czas juz tez ostro pomyslec o Swietach.Zaczelam juz nawet cos tam dziubac w tym temacie .Mam kilka nowych koncepcji i juz nawet cos widac.O tym jednak napisze za kilka dni. Obraz 005 Obraz 016 Obraz 026 Obraz 039 Obraz 022 Tak jak juz kiedys pisalam moim ulubionym tematem w xxx sa postacie.Jak zobacze jakis ciekawy wzor to rzucam wszystko i juz chce go haftowac.A ze jestem w goracej wodzie kapana to zawsze xxx kilka rzeczy na raz.Trwa to wiec dosyc dlugo ale jakos nie moge nic na to poradzic.Taka juz jestem.Ta slicznotke xxx juz dosyc dawno.Jakos do tej pory nie mialam okazji jej tu pokazac.Motyw jest dosyc znany.Praca nad nim to jednak byla straszna.Kilkadziesiat kolorow i masa xxx daly mi ostro popalic.Teraz jednak patrze na nia z duza satysfakcja. Obraz 057 Obraz 068 Obraz 072
wtorek, 13 października 2009
Co roku w pazdzierniku scinam moje hortensje z ogrodu.Dzisiaj wlasnie byl ten dzien.Udalo mi sie miedzy jednym deszczem a drugim kiedy kwiaty byly suche.Teraz bede je suszyc a potem jak co roku bede robic z nich kompozycje i wianki.Bardzo lubie ten czas robienia suchych kompozycji i bukietow.Mam ich dosyc duzo.Teraz wymienie je na nowe.Przez cale lato suszylam wszystko co mi sie nawinelo pod reke.Mam wiec wszystkich dodatkow ile dusza zapragnie. IMG_2408 Przegladajac ostatnio wpisy na moim blogu zauwazylam kilka brakow.Az sie sama zdziwilam ze do tej pory nie pokazalam kilku dawno juz wyhaftowanych obrazow.Mam ich w swojej kolekcji sporo i jakos mi umknely.Ten nazwalam Piekna Nieznajoma.Kiedy jakis czas temu zobaczylam zdjecie tej dziewczyny zaraz wiedzialam ze musze ja miec wyhaftowana.Nie jest to wzor oryginalny.Na szczescie sa juz dobre programy, ktore potrafia przerobic zdjecie na xxx.Taka bylam napalona na ten obraz ze wyhaftowalam go w rekordowym czasie mimo pokaznych rozmiarow.Teraz wiem ze bylo warto. IMG_2423 IMG_2451 IMG_2463
niedziela, 04 października 2009
Ostatnio dopadla mnie jakas grypa i jakos nie mialam weny na nic.Jest juz ze mna lepiej i powolutku powracam z moimi kolejnymi pracami hafcikami i innymi pomyslami na bloga. Jestem juz na dobrej drodze z ukonczeniem Bibliotekarza.Mam nadzieje ,ze za kilka dni bede mogla oglosic Koniec.Nalezy mu sie to bardzo bo mecze go juz dwa lata.Powoli mysle juz o Bozym Narodzeniu.Mam juz nawet cos zaczete.Pomysl wydaje mi sie swietny.Poczatek tez juz mam .Wkrotce uchyle rabka tajemnicy .Z kolei te dzisiejsze miniaturki juz od dawna chodzily mi po glowie.Bardzo lubie takie drobiazgi.Sa takie Babskie.Jeszcze tylko musze sie zastanowic jak je wykorzystac. IMG_2247 IMG_2250 IMG_2257 IMG_2262 Ostatnio moj syn poprosil mnie o wyszycie monogramu na recznik.Musialam duzo sie natrudzic aby poszukac odpowiednie Meskie literki.Udalo sie i juz sa gotowe.Teraz pozostalo mi tylko je naszyc na reczniki. IMG_2283 IMG_2284 IMG_2290
niedziela, 27 września 2009
Ostatnio zaniedbalam troszke moje wpisy .Nawal pracy jaki na mnie spadl dal mi troche popalic.Prace polowe poczatek roku szkolnego wyprawa syna na studia.Bylo troche zamieszania .Teraz juz to jakos ogarnelam i wracam pelna zapalu do moich prac. Na poczatek malutki hafcik xxx.Jeszcze nie wiem co z nim zrobie i do czego wykorzystam.Najprawdopodobnie wyladuje na poduszeczce na igly. IMG_2150 W sobote jak zwykle odwiedzilam pchli targ.Znalazlam kilka ciekawych rzeczy.Najbardziej ciesze sie z puzdereczka.Jest to oryginalna porcelana Villeroy & Boch .To znalezisko kolejny raz utwierdzilo mnie w przekonaniu ze graty to jest to co uwielbiam i gdzie warto zagladac. IMG_2167 IMG_2173 Na koniec sle Jesienne pozdrowienia dla wszystkich ktorzy mnie tutaj odwiedzaja. IMG_2187
 
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 12