W poszukiwaniu sposobu na życie i spędzanie miło wolnego czasu, zapraszam do mojego świata

Inne...

sobota, 20 lutego 2010
Od dluzszego czasu nosilam sie z zamiarem przeprowadzki.Dzisiaj klamka zapadla.Mam juz nowy Blogowy Domek.Teraz tam postaram sie stworzyc Nowy Swiat Monicji.Zapraszam wszystkich chetnych w moje nowe progi.Nie oznacza to ze tutaj nic sie nie bedzie dzialo.Bede tutaj tez zagladac.chce jednak poprobowac czegos nowego. Tajemniczy swiat Monicji Tytulu bloga nie zmienilam pozostawilam taki sam.Dziekuje wszystkim za odwiedziny i komentarze i zapraszam serdecznie .
17:33, monicja65 , Inne...
Link Dodaj komentarz »
niedziela, 01 listopada 2009
W tym roku przypadlo mi zrobienie wiazanki i dekoracji na rodzinnym grobie.Mialam wielki dylemat jak ma to wygladac.Chcialam zrobic wszystko od A do Z sama.Stres i nerwy duze ale jakos sie udalo.Dzisiaj wreszcie moglam bez emocji wyciszyc sie, pomodlic, postac przy grobie i powspominac. IMG_2772 IMG_2774 IMG_2775 IMG_2782 IMG_2787
14:24, monicja65 , Inne...
Link Komentarze (7) »
sobota, 11 kwietnia 2009
DSC00093 DSC00095 DSC00102 Wszystkim ktorzy tutaj do mnie zagladaja zycze Wesolych i Radosnych Swiat .Wiele tworczych i kreatywnych pomyslow.To juz sa moje ostatnie dekoracje swiateczne.Po swietach zapraszam na mojego bloga.Ruszam z nowymi pomyslami.Mam nadzieje ze wystarczy mi sil i zapalu.
19:02, monicja65 , Inne...
Link Komentarze (4) »
czwartek, 15 stycznia 2009

Ten blog bierze udział w konkursie Blog Roku 2008 w kategorii
Moje zainteresowania i pasje
Jeśli chcesz oddać na niego głos, wyślij SMS o treści H00089 na numer 7144. Koszt SMS, to 1,22 zł brutto

Dochod z smsow przekazany zostanie na rehabilitacje dzieci z porazeniem mozgowym. Głosowanie będzie przebiegało w dwóch etapach, ten etap się kończy 22 stycznia o godzinie 12.00 i wtedy w każdej kategorii pozostanie tylko 10 najlepszych blogów. One przejdą do drugiego etapu. Z jednego telefonu można oddać tylko jeden głos na dany blog w każdym etapie. Za wszystkie oddane glosy serdecznie dziekuje.Ja z mojej strony obiecuje ze bede sie starala aby moj blog byl ciekawy i opowiadal o moich pasjach.

19:42, monicja65 , Inne...
Link Komentarze (1) »
poniedziałek, 22 grudnia 2008
DSC09298 DSC09300 Wreszcie cala moja dekoracja bialo czerwona jest gotowa.Nie do konca jestem zadowolona.Wydawalo mi sie ze bedzie ona znacznie wieksza.Miala stac gdzie indziej.Tam jednak zginela i nie bylo jej widac.Tutaj moze nie wyglada zbyt dobrze ale to jest jedyne miejsce gdzie jakos pasuje.Moze do swiat jeszcze cos zmienie.Jestem dzisiaj jakas zmeczona i brak mi weny.
19:40, monicja65 , Inne...
Link Komentarze (7) »
piątek, 14 listopada 2008
DSC08938 DSC08944 DSC08953 Moje dzisiejsze bombki wygladaja jakby wyciagniete z kuferka babci.Juz od kilku tygodni meczylo mnie aby zrobic cos takiego.Nie wiedzialam jednak jak do tego podejsc.Nagle przy ukladaniu w szafie olsnienie.Zobaczylam gipiurowa stara serwete i wiedzialam z czego zrobie te bombki.Na razie sa dwie ale jutro bede jeszcze robic kolejne.
23:17, monicja65 , Inne...
Link Komentarze (6) »
wtorek, 28 października 2008

Dzisiaj bedzie zupelnie z innej beczki.Od zawsze jak tylko siegne pamiecia lubilam stare meble i przerozne starocie.Gdzie tylko jestem staram sie zagladac do antykwariatow des graciarni.Zawsze cos tam znajde i potem targam to do domu.Na szczescie moja rodzina to akceptuje.Mam juz w domu kilka takich rzeczy .Dla mnie maja one taki swoj specyficzny klimat.W sobote wpadlam do sklepu gdzie znalazlam taka kanapke.Zaraz wiedzialam ze ja musze miec u siebie.Tak tez sie stalo .Stoi juz u mnie w domu i jestem bardzo szczesliwa ze ja mam.O dziwo jest w idealnym stanie i nie musze juz przy niej nic odnawiac i naprawiac.

17:17, monicja65 , Inne...
Link Komentarze (5) »
poniedziałek, 06 października 2008

 

 

 Dzisiejszy dzien uplynal mi pracowicie.Znalazlam jednak troszke czasu i dla hortensji.Przyszedl juz moment ich suszenia.W ogrodzie mam kilka krzakow tych wspanialych kwiatow.Cale lato cieszyly oko w naturze.Teraz zasuszone przetrwaja jeszcze cala zime az do lata.Pieknie beda pozniej wygladac w bukietach i wiankach.Juz intensywnie mysle co z nimi poczne dalej.

17:48, monicja65 , Inne...
Link Komentarze (3) »
piątek, 03 października 2008

Po przymiarkach do Bozego Narodzenia wrocilam do rzeczywistosci i do jesiennych klimatow.Dzisiaj miedzy pracami domowymi zmajstrowalam sobie jesienne bukiety.Moje suszenie ziol kwiatow i traw latem nie poszlo na marne.Teraz beda zdobic mi dom.Bialy wzaonik w chwasciki zrobilam technika decoupage.Filizanka tez miala byc podobna ale zabraklo mi serwetki z tym motywem.Moze jeszcze gdzies znajde taka to zaraz ja zrobie..Nastepny bukiet mam w planie ze suszonych roz .Bedzie tworzyl calosc z wiankiem ktory widac na jednym ze zdjec.

 

18:11, monicja65 , Inne...
Link Komentarze (2) »
sobota, 13 września 2008

 

 Bedac dzisiaj na zakupach odwiedzilam sklepik zwany lumpeksem.Ku mojemu zaskoczeniu znalazlam tam taka sliczna szmaciana laleczke.Byla to milosc od pierwszego wejrzenia.Zaplacilam cale 8 zl i juz jest moja.Teraz pojedzie do Warszawy do mojego siostrzenca Ignasia.Ignas czeka na mala siostrzyczke ktora urodzi sie w grudniu.Ta laleczka ma mu o tym przypominac.Mysle ze sie ze soba zaprzyjaznia.Musimy jeszcze wybrac imie dla laleczki.

 

15:47, monicja65 , Inne...
Link Komentarze (6) »
 
1 , 2